2008-12-22

Sėkla - Antanas Saulaitis

Antanas Saulaitis

Šįkart, šioje vietoje, kur miniu žmogų ar įvykį, kuris neleidžia mums prarasti viltį, kad viskas bus geriau, ne tik aš papasakosiu, bet kviečiu visus jus man padėti užpildyti šią vietą.
Žinau, kad nemažai žmonių, kurie skaito šį puslapį, pažįsta Tėvą Antaną Saulaitį- pasaulio pilietį, gimusį Lietuvoje.

Kviečiu jus dalintis mintimis apie jį, kokiais įspūdžiais, susijusiais su juo galite dalintis, kokie jausmai ateina į galvą kai jį prisimenate. Kad tie, kurie dar jo nepažįsta - sužinotų, kad yra toks žmogus, kuris yra pavizdys visiems - ir katalikams, ir budistams, ir musulmonams, ir ateistams, ir agnostikams. Nes jo vertybės nepriklauso tik vienos ar kitos religijos, ar kultūros riboms, bet yra universalios žmogiškosios vertybės, kurios veda į meilės, taikos ir harmonijos kelius, per kuriuos galės pasiekti Jėzų, ar Mohamedą, ar Budą, arba/ir, paprasčiausiai - geresnį pasaulį.

Iš savo pusės galiu pasakyt, kad kiekvieną kartą, kai būdavau su Tėvu Antanu Saulaičiu, mane nustebindavo jo sugebėjimas pamatyti tai, ko daugelis žmonių nemato. Mane nustebindavo jo akiračio platumas. Vieną dieną siekių žiūrėti į pasaulį ir į žmones taip, kaip jis sugeba žiūrėt, nes iki tol būsiu aklas, kaip daugelis žmonių,

2 komentarai:

  1. "Kai prisimenu t. Saulaiti, prisimenu jo isminti, zvilgsnio platuma, santuruma, pasitikejima, istikimybe, nuolankuma. Mnau, kad daugeliui jis yra svarbus, nes del siu savo savybiu paliete ne vieno sirdi (jauno ir seno, turingo ir vargso). Mokejo su kiekvienu buti, pastebeti ir gerbti kas tam asmeniui brangu ar skaudu."
    S.R.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man sis zmogus labai svarbus mano gyvenime,tai pirmas dvasininkas pas kuri as buvau pokalbio po atsivertimo malones.Sunku ji apibudinti zodziais , nors jis toli nuo Lietuvos , bet as ji visada turiu savo sirdyje , kaip meiles,dziaugsmo ir vilties gyva atvaizda.
    J.

    AtsakytiPanaikinti