2008-12-10

II tekstas - Manasis Pasaulis

Šįkart II tekstą rašo Eva Gedris, žurnalistikos profisionalė ir sociologijos studentė, mūsų pirmas projekto švečias.

Prisimenu, kai dar mokyklos laikais savo simpatijai per Valentino dieną rašiau, kad jis pasauliui yra paprastu žmogeliu, o man visu pasauliu... Kaip dažnai mes sukuriame ir sužlugdome tą savo pasaulį. Iš vis kas yra tas „manasis pasaulis“??? Vieni atsakytų, kad tai svajonės, tos vaikiškos, kurioms dažniausiai lemta neišsipildyti, ar tos stimuliuojančios, kurios vis spardo mums į minkštą vietelę, kai verkiam, kad jau nėra prasmės. Kitiems tai būtų žmonės, tie artimi, tarp kurių užaugome, gal tie, su kuriais patyrėme visus „pirmus kartus“. Bet jie irgi išeina savo ar nesavo noru... o pasaulis lieka. Kas gi yra tas mano pasaulis? Ne, tai ne ekonominė krizė ir ne vyriausybės formavimosi aktualijos ... Tai mes patys. Mano pasaulis – tai mano moralė, gal nesavarankiškai, bet nustatytos gyvenimo taisyklės ar normos, mano planai, kuriuos aš žut but įgyvendinsiu. Mūsų vienas bendras pasaulis susideda iš milijonų mažesnių mumis sukurtų pasaulių. Klausimas, kurį pasaulį lengviau sužlugdyti? Turbūt ne vienas nusijuokė ir pasakė „mažas pasaulis“ žlunga kartu su žmogumi. Mirštas žmogus, miršta pasaulis. O „bendras“ bus sužlugdytas per pasaulio pabaigą ...
ar tai reiškia, kad žmogaus pasaulėlį lengviau suniokoti? Nesutinku.

Tik faktas, kad ir tą ir kitą, ir milijoną kitų pasaulių mes žlugdome patys,

Eva Gedris

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą