2009-10-15

Mano nuomonė,

Barack Obama yra apdovanotas su Taikos Nobelio premija,

Rašo Kristina Survilaitė(Lietuvos):
Mano nuomone,tokia prestizinė premija yra labai svarbi ir ji tūrėtų būti skiriama žmogui už viso gyvenimo nuopelnus, todėl aš manau, kad jis dar per mažai nuveikė, kad galėtų gauti ją. Neteigiu, kad jis jos nevertas, bet bent jau aš apie jo tokius ypatingus nuopelnus negirdėjau, todėl galbut galima sutikti su nuomone, kad jam ši premija suteikta su savotišku avansu :) tikriausiai nemaža įtaka apsisprendimui tūrėjo tai, kad Obama tapo pirmasis juodaodis JAV prezidentas, be to, Barako Huseino Obamos II (toks jo visas vardas) tėvas, jei neklystu, musulmonas. Tūrint mintyje rugsėjo 11, amerikiečiams buvo didelis žingsnis į priekį. Manau, musulmonai neišsirinktų savo vadovu amerikiečio baltaodžio kataliko,

Rašo Eduardo Mendes Barbosa(Brazilijos):

Man tik atrodo per anksti, nes, mano nuomone, jis dar nespėjo padaryti labai daug konkretų dalykų. Bet man reikėtų pažiūrėti į Nobelio premijos istoriją, nes gal yra įprasta apdovanoti žmogų, kuris dar tik pradėda savo pagrindinę trajektoriją,


Rašo Simona Židonytė(Lietuvos):

Manau, kad toks Nobelio komisijos žingsnis buvo per greitas, gal netgi išsauktas Obamos populiarumo, kuriuo jis dabar gali apsigirti. Nederėjo jam įteikti, bent jau dar ne šį kartą

Kazkaip atrodo, jog net patį nobelio premijos specifiką ir svarbą sumenko. Mano nuomone, Nobelio premijas, bent jau iki šiol kurios buvo skiriamos atitikdavo realią situaciją, ilgalaikius nuopelnus ir pastangas ja gaunant, o dabar inauguravo ką tik, ir štai jau gavo,


Rašo Vladas Bartochevis(Brazilijos/Lietuvos):

Galbūt atrodo anksti bet, kaip paaiškino Nobelio premijos komiteto atstovas, kartais įteikiama Nobelio premija kaip skatinima.

Obama dar neįgyvendino daugumos savo taikos planų, tačiau, mano nuomone, nusipelno šį apdovanojimą dėl savo pastangų pagerinti klimatą pasaulio politikos. Už dialogus ir susitarimus jis yra pasirengęs nusileisti, ir jau keleta kartų tai padarė. Tūrėti tokią poziciją, būdamas galingiausias pasaulio vadovas, įtakoja visus,

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą